MENU| Home | Facebook

Saturday 16 February 2013

Menyeru spirit of the coin

Permainan spirit of the coin memang ramai remaja yang telah mencuba,dan didatangi oleh spirit...

Kali ini admin ingin kongsikan antara bacaan yang perlu dibaca untuk menyeru spirit coin.

dgn bacaan ini dapat meningkatkan peluang kedatangan spirit 2x ganda..


Spirit spirit of the coin, 3x

Aku seru engkau datang,
Disuruh pergi engkau pergi,
Segala semangat aku seru,
Temani aku mengharungi malam.


Spirit spirit of the coin, 3x


Semangat tanah semangat angin,
Semangat malam menjadi teman,
Datanglah engkau temani aku,
Jawablah segala soalan kami.


Ku panggil engkau
Spirit spirit of the coin 3x


Dengan satu hembusan angin,
Suatu pentanda engkau datang,
Syiling lama menjadi pengantaraan
Bunyi loceng dikala sunyi.


spirit spirit of the coin 3x
Datanglah..
 Kuseru engkau. 5x


(bacaan diulangi sehingga terasa kedatangannya)
(AMARAN: rangkap seterusnya tidak digalakkan untuk dibacakan kerana mungkin merbahayakan kerana dia menyeru roh yang kuat)


Mati dibunuh mati beranak,
Mati tergantung bertahun tahun,
Aku mencabar engkau datang,
Temani aku musnahkan malam.


Spirit spirit of the coin 3x


Roh Mayat mati belum ketemui,
Muncul engkau tunjukkan diri,
Jika engkau hauskan darah,
Bahayakan diri menonjol semangat.


Spirit spirit of the coin 3x
Ku seru engkau 5x



Admin-anggaplah ini hanya sebagai hiburan, elakkanlah membaca 2 rangkap terakhir,
Segala masalah yang dialami kerana menyeru spirit coin adalah tanggungjawab sendiri..;-)

1 comment: