MENU| Home | Facebook

Friday 1 March 2013

Sihir didalam perniagaan.

gambar hiasan
Perasaan dengki memang sebati dengan masyarakat melayu sejak dari dahulu lagi..terutamanya dalam bidang perniagaan,jika melihat kedai orang lain maju mulalah menggunakan khidmat bomoh untuk mengacau periuk nasi orang lain..itulah perbuatan yang tidak patut ada oleh masyarakat kita selain salah dari sisi agama.


Antara kesan sihir ini adalah menjadikan kedai yang disihir menjadi suram,tiada pengunjung serta panas..selalunya kedai tersebut tidak akan dapat dilihat oleh pengunjung, hanya pengunjung yang biasa datang sahaja boleh menemui kedai tersebut..lebih teruk lagi pengunjung yang ingin mengunjungi kedai tersebut akan melihat kedai tersebut selalu tutup kerana dikaburkan oleh jin..

Antara kedai yang selalunya disihir adalah kedai makan,kerana kedai makam mempunyai banyak persaingan walau di mana-mana pun...ada kedai makan yang disihir dgn teruk sehingga nasi yang dimasak mengambil masa sehingga 10 jam lebih untuk masak,lebih teruk lagi makanan yang dimasak menjadi basi walaupun dimasak..


Antara cara yang boleh dilakukan untuk mengatasi masalah ini adalah dengan merenjiskan air yang telah dibaca yasin serta solat hajat,lebih elok lagi menggunakan air zam zam. Jika masih tidak berkesan mintalah khidmat ustaz...

api-biasa sihir ini adalah dengan cara menanam bungkusan yang dijampi di sekitar kawasan perniagaan mangsanya jadi periksalah kawasan sekitar kedai anda..

No comments:

Post a Comment