MENU| Home | Facebook

Friday 1 March 2013

cerita seram uitm dungun

sekarang admin mau kongsikan cerita tentang uitm dungun yang tersebar di internet...itu hasil tulisannya...betul ada tidak hanya beliau yang tahu....


ermmm..aku dulu UitM Dungun.. batch june 2000...

  ni pasal bilik aku..no 211 kat kolej tasik A.Tapi skrg dah tukar nama...jadik tenggol A..nama pun dah buruk...hehe

  sepanjang 2 tahun setengah aku duk bilik tu..mcm2 aku n org lain nampak...

kisah 1..
ni time aku baru masuk bilik ni..4 u all punye info..aku dapat bilik ni sesorang je... katil ade 4 tapi aku sorang je yg dapat bilik tu.member2 lain semua dapat roomate..aku je tak dapt roomate..ade lee senior tumpang sekali sekala..tapi tak penah tinggal lama.. aku pun tak tau pasal ape...

satu malam tu...aku tido sesorang..pintu aku tutup la.tapi tak rapat. n tak selak dari dalam takut kang ade member datang ajak borak...dalam tgh syok tido tu..ada org kejut aku..tolak2 badan aku..aku malas nak bukak mata sebab ngantuk sangat..tapi bende ni trus tolak aku ngan kasar sekali sampai aku terbgn n bile aku bangun..aku pun pelik le sebab takde org pun dlm bilik aku.,.dah le gelap...

tgh2 mamun lagi tu..aku dengar bunyi suis kipas tepi katil aku..TAP!! ade org tutup kipas maa!!!! terkejut gile aku!then aku pun bangun n trus lari kearah pintu nak pi mintak bantuan kwn2..tetibe pintu aku pulak tak bleh bukak!!!!! ade org selak pintu tu!!! padahal aku tak selak pun pintu tu...just tutup skett je.. tu pun tak rapat.then pas bukak selak tu..trus aku lari pi bilik kwn2..seminggu gak le aku tido merempat kat bilik kwn2 lain sebelum aku berani semula tido kat bilik aku balik...

aku rase bende tu nak kenal2 ngan aku kot...die wat minggu wawasan siswa@ orentasi ngan aku...huhu


KIsah 2...

  Time ni aku dah masuk part 2...aku tido sorang gak malam tu..then tgh tido tetibe aku tersedar...tai tak bangun la...just bukak mata jap..then pejam mata untuk menyambung tido...time aku tgh baru sambung tido tu....

  muke n badan aku mengadap dinding bilik aku..mata tutup but telinga masih buleh mendengar..tetibe aku terdengar dari meja study aku bunyi org bancuh air..dengar bunyi org transfer air dari cerek to gelas..then bunyi sudu berlaga ngan gelas tu...kling kling kling....perhhh aku dah rase cam nak terkencing dah time tu...padahal kat meja aku tu tak pernah ade cerek,gelas or sudu(aku kalu nak minum pi order kat cafe jek!!,haha)

  lama gak le.. dalam 2 minit camtu...then bunyi tu senyap..aku time tu mmg nak bangun n lari pi bilik lain dah..mmg dah ready sangat.time aku baru je nak bangun n lari..bunyi kerusi study aku terseret laa plak..sreeettt..bunyi cam org baru bangun dari kerusi tu..tu le aku rase time aku paling takut sekali seumur idup aku...rase lumpuh kaki tangan...padahal aku rase aku ni antara kategori pemuda yg agak berani gak la di Tasik A tu..haha

Tak cukup ngan tu...sambung plak ngan bunyi pintu loker kosong sebelah locker aku dibuka....kreeeoookkkk..mmg kuat gile...aku tetibe dapat semangat ape ntah..mampu bangun n buka pintu n lari pi umah bilik sebelah...member aku bilik sebelah bleh hemtam gelak tgk aku mengigil cam demam kura...tehn pastu seminggu lagi aku tido merempat kat bilik lain sebelum mampu tido sesorang semula kat bilik aku...uhukk...

KIsah 3...

  ni kawan aku punye cerite..

  time tu awal part 4..ramai budak2 tak balik lagi..wing aku pun (kat kolej aku..satu level dipanggil ngan nama wing) ramai tak balik lagi...

  bilik aku adalah bilik paling ujung wing aku tu..n member aku ni bilik die kat tgh2 wing aku..die baru sampai kat bilik die dari stesen bas..time tu dah magrib..n die sorang je budak wing tu yg dah sampai..budak2 bilik lain(termasuk aku) tak balik lagi...entah ape mamat ni pulun balik awal..tiket bas abis kot...

  time die nak bukak pintu bilik die...tetibe die nampak aku! diulang..nampak aku!! tgh jalan dari tangga ujung wing aku menuju ke bilik aku n masuk trus dalam bilik aku...member aku cakap die mmg pasti yg tu aku..muke same giler..lagipun takkan tak cam kot..dah setahun lebih duk sekali.....

ape lagi..mamat ni pun panggil la aku..black!black!awal gile ko sampai oi!! tapi aku tak jawab pun..n trus bejalan masuk dalam bilik aku..mamat ni pun pelik la..sebab selalunye aku ni sporting orgnye..haha...die pun pi la kat bilik aku nak tanye kat aku..apsal sombong sangat..die pun bukak pintu..tgk2 kunci n bilik gelap bermakna aku tak balik lagi!!!!

member aku bile perasan je camtu..trus lari sambil menjerit2 panik pi blok satu lagi...mujur dah ade budak lain yg balik...2/3 hari gak la die tak bercakap banyak..bile nampak aku je muke die jadik pucat...cam aku ada bela hantu raya jek...iskkkkkkkkkk......

No comments:

Post a Comment