Sunday, 9 June 2013

Gambar Hantu Budak Tidak Sengaja Dirakam Oleh Seorang Ibu

Malam ni Nh nak kongsikan korang dengan satu lagi gambar penampakan hantu yang telah berjaya dirakam.. Gambar ini diambil oleh seorang ibu yang mengatakan anak lelakinya, Sirus Walsh ini  sering bermain dengan rakan hantunya.. menurutnya gambar itu diambil menggunakan telefon bimbit yang baru sahaja dibelinya.. 

Dia mendapati rakaman itu menunjukkan bayang-bayang seorang budak sedang berdiri ditepi anaknya, di sebabkan terkejut lalu dia terus memadam gambar itu dengan segera, dan kemudian mencuba sekali lagi merakamnya untuk mendapatkan kepastian.. sekali lagi dia terkejut apabila bayang-bayang ''HANTU BUDAK'' itu masih lagi terakam di dalam telefonnya itu.. jadi untuk melihat sendiri mari kita lihat penampakan ini..



Menurut Julie, nenek kepada kanak-kanak ini.. keluarganya sering melihat Sirus sering bermain dengan seseorang.. tapi yang pasti tiada sesiapa yang sedang  bersama dengan cucunya itu.. Julie juga menafikan gambar ini terhasil setelah di edit.. Julie menegaskan bahawa tiada seorang pun ahli keluarganya yang mahir dalam bidang mengedit gambar...

No comments:

Post a Comment