Saturday, 21 December 2013

Ayat untuk mengetahui perkara ghaib

AYAT KETAHUI PERKARA GHAIB




Hendaklah kita memulakan puasa bermula pada hari isnin berbuka dengan sesuatu yang tidak berdarah seperti jenis ikan dan daging. Berbuka dengan kurma/tamar, nasi berserta sayuran, buah buahan, madu lebah dan air sahaja. Sesudah solat subuh awal hari selasa, sebelum matahari terbit, ayat Quran tersebut dituliskan diatas kain putih bersih berdakwatkan bancuhan air mawar (air ros) bercampur dengan zakfaron/kumkuma/kunyit. Maka kain yang sudah tertulis itu perlu ditanam di suatu tempat yang tidak dilalu manusia, tersembunyi dari manusia.

Setelah selesai, pada malamnya tersebut yakni malan rabu itu, sebelum tidur selepas solat isya’, bacalah ayat diatas beserta doanya yakni:-




Sebanyak beberapa kali sehingga terlena, maka sekiranya ingin mengetahui wajah sebenarnya seseorang seperti tokoh politik bertopengkan agama, maka Tuhan akan menunjukkan wajah sebenarnya samada bersifat Soleh atau munafik/fasik.Amalan diatas boleh juga diguna-pakai untuk mengetahui nasib kita dimasa akan datang, insyallah.

No comments:

Post a Comment