MENU| Home | Facebook

Saturday 18 November 2017

Terkena Santau




kejadian yg aku alami sendiri.. ketika di santau...

bermula masa aku ditempat kerja..pada hari pertama, aku dapat rasakan diri aku cam lain,, macam terawang2.. fikiran pun melayang2 jer.. rasa cam tak selesa. rasa cam malas jer nak buat semua benda.. aku lebih suka termenung.. aku sendiri tak tau apa yang aku menungkan.. seolah2 ada masalah besar..

masuk hari ke 2aku dh start rasa cam badan tak selesa.. macam nak demam, n macam kne gatal2 pun ada gaks..tp ble dh berlarutan, dlm hari yg 5 mcm tue.. tetiba aku buang air kecil.. seolah2 ada kuar bulu pelepah burung banyak jugaks la.. n malam tue, aku dh mula rasa badan cam panas + seram2 sejuk pun ada gaks.. tak semena2 aku terjaga tengah malam, lebih kurang kul 1.30 am, aku perasan ada lembaga hitam duk mcm antara dua sujud tue kat penjuru tilam aku..tp yg peliknya aku tak takut.. lama gaks dlm 5min.. aku pandang jer benda tue.. kemudian dia hilang..
keesokan harinya aku bg tau kat kakak n mak aku.. abang ipar aku bawak aku berubat dengan sorang ustaz di puchong.. dia kata aku kne santau melalui makanan..aku dh termakan benda tue..

selama 3 hari berubat, hari yg terakhir tue, keadaan aku rumit skit la..aku pegi rumah bapak sedara aku.. tp kat anjung umah dia aku nampak benda yang sama mengintai aku... aku bg tau mak aku, n mak aku bawak aku naik atas masuk bilik.. tetiba badan aku jadi panas sepanas2nya.. n apabila disapu dgn air yassin n solat hajat yg ustaz bg, tetiba keluar bulu beruba miang rebung.. n air ustaz bg tue jadi keruh n kotor.. bayangkan la...

malam tue, aku dibawa terus g umah ustaz n ustaz tue ckp, sebelum benda tu dtg kat aku, benda tu dh dtg kat dia n cuba ganggu dia.. ustaz tue rasakan kaki dia kne cucuk benda tajam.. n bila sampai sana kami bg air yg dh keruh tue.. bila ustaz tu bukak tutup air tue, n dia letak tangan dia kat botol tue, tetiba tangan dia beruap mcm panas..
ustaz tue ckp org tue mmg nak buat aku sgt2.. dia bg aku makanan koto.. banyak benda dia campur.. nauzubillah.. sampai sekarang aku selamat n adalah makanan yg aku tak boleh makan sebagai pantang larangnya...

since dr kejadian tue, aku senang dpt rasa kehadiran mahluk2 yg tak diundang nie

p/s: pesanan aku, kalau kita terima makanan dr sesiapa pun, maka bacalah bismillah hirrahmannirrahim.. minta lah pada ALLAH, supaya kita dijauhi dr dsihir

No comments:

Post a Comment