MENU| Home | Facebook

Tuesday 21 October 2014

ditindih sesuatu ketika tidur

#pengkongsian rakan yg pernah ditindih ketika tidur

Seringkali kita mendengar ade org ketika tidur ditindih oleh sesuatu makhluk ghaib sehingga terasa lemas.
begitu juga yang terjadi pada saya beberapa kali (jarang2) terasa ditindih oleh makhluk ghaib tersebut..
perkara itu terjadi 3tahun lepas..Alhamdulilah saya tidak terkena lagi  sejak dari itu.
Namun baru2 ini saya telah terkena perkara yang sama sebanyak 2 kali. Kali pertama,bila saya tidur meniarap saya tidak ditindih oleh sesuatu
tetapi seluruh badan saya tidak boleh bergerak..tangan dan kaki terasa seperti diikat.nak menjerit tetapi terasa suara sperti tersekat tidak terkeluar kata-kata.yg ade cume laungan dalam hati..
Semalam berlaku hal yang serupa tangan dan kaki sperti diikat dalam hati menjerit 'aku tak nak mati lagi'
(terasa betul banyak dosa dan sedikit amalan)
saya terasa kejadian ni mmg terjadi apabila saya berkeadaan sedih...sebelum tidur sudah membaca Al Quran tetapi tetap di ganggu
buktinya syaitan mudah hampir kepada orang yang lemah
ajal di tangan Tuhan cume saya berdoa mudahan2 saya tidak mati dalam keadaan tidur(mati dalam sesat) tanpa sempat mengucap.

No comments:

Post a Comment